Інформація про доставку та оплату товара

Коли моє замовлення буде відправлено?​

Компанія REMOTEK пропонує оперативну відправку товару в день замовлення чи на наступний день. Наша компанія працює з перевіреними службами доставки, які акуратно та оперативно транспортують цінні вантажі. Кожен товар ретельно пакується з використанням спеціальних пакувальних матеріалів, тому прибуде до замовника в ідеальному стані. При замовленні продукції у нас ви у короткий термін отримаєте якісний товар.

1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ

Поняття і визначення, що використовуються в цих Правилах надання послуг з приготування і доставки страв на замовлення клієнтів (далі – «Правила»), вживаються в наступних значеннях:
«Виконавець», «Remotek.com.ua» — організація, безпосередньо або через залучених осіб надає будівельні послуги та продаж будівельних, господарських та товарів для дому і саду, а також їх доставці на замовлення Клієнтів.
«Клієнт» — особа, кому надаються послуги з продажу і доставки товарів для власного використання.
«Одержувач Замовлення» — особа, яка отримує товари і доставлену на замовлення Клієнта продукцію чи послуги.
«Сайт» — сукупність комп’ютерних програм, що забезпечують публікацію даних, що стосуються послуг, продукції Виконавця шляхом повідомлення їх для загального відома за допомогою технічних засобів зв’язку в мережі Інтернет за адресою remotek.com.ua.
«Послуга» — сукупність дій Виконавця з продажу послуг, пакування та доставку товарів, замовлених Клієнтом.
«Товари та послуги» — товари та послуги і супутні товари, зазначені на Сайті Виконавця і доступні для замовлення Клієнтом.
«Замовлення» — сукупність дій Клієнта за висловом наміри отримати від Виконавця послугу з будівельних робіт чи доставки товарів і супутніх послуг, замовлені для використання і доставки. Під Замовленням розуміється також комплекти товарів і супутніх послуг, замовлених Клієнтом.

2. ОФОРМЛЕННЯ ТА ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

  1. Замовлення Клієнта може бути оформлено Клієнтом самостійно на Сайті, в мобільних додатках або по телефону за допомогою оператора Call-центру.
  2. Оформлення Замовлення через Сайт. При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати наступну інформацію:
    • Ім’я
    • Контактний телефон
    • Адреса доставки: назва міста, вулиці, номер будинку і квартири (офісу)
    • Прізвище, ім’я, по батькові отримувача передплаченого замовлення.
  3. Оформлення Замовлення по телефону в Call-центр за багатоканальним телефоном у своєму місті або по телефону і оператори проконсультують Клієнта за асортиментом і оформлять Замовлення.
    1. Всі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, носять довідковий характер і не можуть в повній мірі передавати достовірну інформацію про властивості та характеристики Продукції, включаючи колір, розмір і форму. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Продукції, перед оформленням замовлення Клієнт повинен звернутися до Виконавця.
    2. У разі відсутності можливості з виконання замовленої Продукції у Виконавця, Виконавець має право анулювати Замовлення в зазначених у Товарах чи послуг і повідомити про це Клієнта по телефону.
    3. У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованих товарів повертається Виконавцем Клієнту тим способом, яким Продукція спочатку була оплачено.
  4. Мінімальна сума замовлення
    Мінімальна сума замовлення складає 100 грн і може бути змінена Виконавцем в залежності від адреси доставки.

3. ДОСТАВКА

  1. Доставка здійснюється при замовленні від 100 гривень. Мінімальна вартість доставки від 30 гривень в залежності  від зони доставки і віддаленості Клієнта за тарифами перевізника. Доставка в заміські будинки здійснюється за наявності під’їзних шляхів.
  2. Служба доставки компанії Виконавця працює цілодобово або в іншому режимі, зазначеному для конкретного міста.
  3. Орієнтовний термін доставки – протягом двох трьох днів, залежно від локації та завантаженості. Конкретний термін доставки визначається з урахуванням віддаленості Клієнта, дорожньої ситуації, погодних умов та інших, що не залежать від Виконавця обставин, і повідомляється оператором при прийомі замовлення. Перевищення встановленого терміну доставки можливо з огляду на обставини непереборної сили.
  4. Якщо будь-які непередбачені обставини заважають Клієнту отримати Замовлення, необхідно якомога раніше зв’язатися з операторами Call-центру за телефоном і домовитися про перенесення часу або місця доставки.
    У разі відсутності Клієнта / отримувача в призначений час за адресою доставки Кур’єр очікує Клієнта / отримувача протягом 5 хвилин.
  5. Якщо замовлення не виконано Виконавцем протягом зазначеного при оформленні замовлення терміну, Клієнт повинен повідомити про це або по телефону оператору, або шляхом подачі письмового повідомлення або по електронній пошті: info.remotek@gmail.com не пізніше 24 годин після закінчення терміну доставки замовлення.

4. ПЕРЕДАЧА ЗАМОВЛЕННЯ

При доставці замовлення передається Клієнту / Одержувачу.
Клієнт / Одержувач повинен перевірити комплектацію Замовлення і в разі відсутності претензій до комплектності та кількості – оплатити замовлення.


При передачі передплаченого замовлення оформляється Акт приймання замовлення, що підписується кур’єром і Замовником / Одержувачем.
Оплата Продукції при отриманні замовлення або підписання Акту при отриманні передплаченого замовлення є підтвердженням Клієнтом факту належного надання послуги з приготування і доставки Продукції.

5. ОПЛАТА ПОСЛУГ

  1. Вартість послуг з надання і доставки товарів чи послуг вказана на Сайті і може бути змінена Виконавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлену клієнтом послугу чи товар зміні не підлягає.
  2. Способи оплати Продукції:
    • Оплата готівкою при отриманні замовлення
    • Оплата за реквізитами на карту
  3. Виконавець має право надавати Клієнту знижки на товари чи послуги. Види і розміри знижок, порядок і умови їх надання вказані в розділі АКЦІЇ і можуть бути змінені Виконавцем в односторонньому порядку.

6. ВІДМОВА ВІД ПОСЛУГ

  1. Відповідно до законодавства України повернення продовольчої Продукції належної якості не допускається, повернення грошових коштів за таку Продукцію не проводиться.
  2. Повернення Продукції неналежної якості
    У разі якщо Клієнт виявить, що йому передана Продукція неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути Продукцію неналежної якості Виконавцю і зажадати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни Продукції неналежної якості.
    При цьому вартість Продукції повертається Клієнту протягом 10 днів з моменту отримання Виконавцем заяви Клієнта.
  3. Порядок дій при пересорті
    У разі виявлення в замовленні Продукції, що не відповідає замовленої, Клієнт має право прийняти дану Продукцію або відмовитися від неї і вимагати заміни на Продукцію, передбачену Замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не одержану Продукцію.
  4. Заміна Продукції, що не відповідає Замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.
  5. Порядок дій при доставці в повному обсязі скомплектованого замовлення
    При доставці меншої кількості Продукції, ніж визначено Замовленням, Клієнт має право прийняти Продукцію в частині, що відповідає Замовленню, і зажадати передати відсутню кількість Продукції або, якщо відсутня Продукція була оплачена, відмовитися від Замовлення в частині недостатньої Продукції і вимагати повернення грошових коштів за відсутню Продукцію. Даний факт недовкладання Продукції оформляється Актом в довільній формі, який підписується Клієнтом / Одержувачем і кур’єром.
    Доставка відсутньої Продукції здійснюється за допомогою оформлення нового Замовлення.

7. ГАРАНТІЇ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  1. Продукція може бути використана Клієнтом тільки до закінчення терміну придатності Продукції. Виконавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання, зберігання, споживання Продукції.
  2. Виконавець не несе відповідальності за зміст і функціонування інших сайтів, крім remotek.com.ua
  3. Клієнт зобов’язується не використовувати замовлену Продукцію в підприємницьких цілях.

8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

  1. Надаючи свої персональні дані при замовленні Продукції або реєстрації на Сайті, Клієнт погоджується на їх обробку Виконавцем, в тому числі і з метою просування Продукції і послуг.