Інформація про доставку та оплату товара
Коли моє замовлення буде відправлено?
Компанія REMOTEK пропонує оперативну відправку товару в день замовлення чи на наступний день. Наша компанія працює з перевіреними службами доставки, які акуратно та оперативно транспортують цінні вантажі. Кожен товар ретельно пакується з використанням спеціальних пакувальних матеріалів, тому прибуде до замовника в ідеальному стані. При замовленні продукції у нас ви у короткий термін отримаєте якісний товар.

1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
Поняття і визначення, що використовуються в цих Правилах надання послуг з приготування і доставки страв на замовлення клієнтів (далі – «Правила»), вживаються в наступних значеннях:
«Виконавець», «Remotek.com.ua» — організація, безпосередньо або через залучених осіб надає будівельні послуги та продаж будівельних, господарських та товарів для дому і саду, а також їх доставці на замовлення Клієнтів.
«Клієнт» — особа, кому надаються послуги з продажу і доставки товарів для власного використання.
«Одержувач Замовлення» — особа, яка отримує товари і доставлену на замовлення Клієнта продукцію чи послуги.
«Сайт» — сукупність комп’ютерних програм, що забезпечують публікацію даних, що стосуються послуг, продукції Виконавця шляхом повідомлення їх для загального відома за допомогою технічних засобів зв’язку в мережі Інтернет за адресою remotek.com.ua.
«Послуга» — сукупність дій Виконавця з продажу послуг, пакування та доставку товарів, замовлених Клієнтом.
«Товари та послуги» — товари та послуги і супутні товари, зазначені на Сайті Виконавця і доступні для замовлення Клієнтом.
«Замовлення» — сукупність дій Клієнта за висловом наміри отримати від Виконавця послугу з будівельних робіт чи доставки товарів і супутніх послуг, замовлені для використання і доставки. Під Замовленням розуміється також комплекти товарів і супутніх послуг, замовлених Клієнтом.
2. ОФОРМЛЕННЯ ТА ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Замовлення Клієнта може бути оформлено Клієнтом самостійно на Сайті, в мобільних додатках або по телефону за допомогою оператора Call-центру.
- Оформлення Замовлення через Сайт. При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати наступну інформацію:
- Ім’я
- Контактний телефон
- Адреса доставки: назва міста, вулиці, номер будинку і квартири (офісу)
- Прізвище, ім’я, по батькові отримувача передплаченого замовлення.
- Оформлення Замовлення по телефону в Call-центр за багатоканальним телефоном у своєму місті або по телефону і оператори проконсультують Клієнта за асортиментом і оформлять Замовлення.
- Всі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, носять довідковий характер і не можуть в повній мірі передавати достовірну інформацію про властивості та характеристики Продукції, включаючи колір, розмір і форму. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Продукції, перед оформленням замовлення Клієнт повинен звернутися до Виконавця.
- У разі відсутності можливості з виконання замовленої Продукції у Виконавця, Виконавець має право анулювати Замовлення в зазначених у Товарах чи послуг і повідомити про це Клієнта по телефону.
- У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованих товарів повертається Виконавцем Клієнту тим способом, яким Продукція спочатку була оплачено.
- Мінімальна сума замовлення
Мінімальна сума замовлення складає 100 грн і може бути змінена Виконавцем в залежності від адреси доставки.
3. ДОСТАВКА
- Доставка здійснюється при замовленні від 100 гривень. Мінімальна вартість доставки від 30 гривень в залежності від зони доставки і віддаленості Клієнта за тарифами перевізника. Доставка в заміські будинки здійснюється за наявності під’їзних шляхів.
- Служба доставки компанії Виконавця працює цілодобово або в іншому режимі, зазначеному для конкретного міста.
- Орієнтовний термін доставки – протягом двох трьох днів, залежно від локації та завантаженості. Конкретний термін доставки визначається з урахуванням віддаленості Клієнта, дорожньої ситуації, погодних умов та інших, що не залежать від Виконавця обставин, і повідомляється оператором при прийомі замовлення. Перевищення встановленого терміну доставки можливо з огляду на обставини непереборної сили.
- Якщо будь-які непередбачені обставини заважають Клієнту отримати Замовлення, необхідно якомога раніше зв’язатися з операторами Call-центру за телефоном і домовитися про перенесення часу або місця доставки.
У разі відсутності Клієнта / отримувача в призначений час за адресою доставки Кур’єр очікує Клієнта / отримувача протягом 5 хвилин. - Якщо замовлення не виконано Виконавцем протягом зазначеного при оформленні замовлення терміну, Клієнт повинен повідомити про це або по телефону оператору, або шляхом подачі письмового повідомлення або по електронній пошті: info.remotek@gmail.com не пізніше 24 годин після закінчення терміну доставки замовлення.
4. ПЕРЕДАЧА ЗАМОВЛЕННЯ
При доставці замовлення передається Клієнту / Одержувачу.
Клієнт / Одержувач повинен перевірити комплектацію Замовлення і в разі відсутності претензій до комплектності та кількості – оплатити замовлення.
При передачі передплаченого замовлення оформляється Акт приймання замовлення, що підписується кур’єром і Замовником / Одержувачем.
Оплата Продукції при отриманні замовлення або підписання Акту при отриманні передплаченого замовлення є підтвердженням Клієнтом факту належного надання послуги з приготування і доставки Продукції.
5. ОПЛАТА ПОСЛУГ
- Вартість послуг з надання і доставки товарів чи послуг вказана на Сайті і може бути змінена Виконавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлену клієнтом послугу чи товар зміні не підлягає.
- Способи оплати Продукції:
- Оплата готівкою при отриманні замовлення
- Оплата за реквізитами на карту
- Виконавець має право надавати Клієнту знижки на товари чи послуги. Види і розміри знижок, порядок і умови їх надання вказані в розділі АКЦІЇ і можуть бути змінені Виконавцем в односторонньому порядку.
6. ВІДМОВА ВІД ПОСЛУГ
- Відповідно до законодавства України повернення продовольчої Продукції належної якості не допускається, повернення грошових коштів за таку Продукцію не проводиться.
- Повернення Продукції неналежної якості
У разі якщо Клієнт виявить, що йому передана Продукція неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути Продукцію неналежної якості Виконавцю і зажадати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни Продукції неналежної якості.
При цьому вартість Продукції повертається Клієнту протягом 10 днів з моменту отримання Виконавцем заяви Клієнта. - Порядок дій при пересорті
У разі виявлення в замовленні Продукції, що не відповідає замовленої, Клієнт має право прийняти дану Продукцію або відмовитися від неї і вимагати заміни на Продукцію, передбачену Замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не одержану Продукцію. - Заміна Продукції, що не відповідає Замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.
- Порядок дій при доставці в повному обсязі скомплектованого замовлення
При доставці меншої кількості Продукції, ніж визначено Замовленням, Клієнт має право прийняти Продукцію в частині, що відповідає Замовленню, і зажадати передати відсутню кількість Продукції або, якщо відсутня Продукція була оплачена, відмовитися від Замовлення в частині недостатньої Продукції і вимагати повернення грошових коштів за відсутню Продукцію. Даний факт недовкладання Продукції оформляється Актом в довільній формі, який підписується Клієнтом / Одержувачем і кур’єром.
Доставка відсутньої Продукції здійснюється за допомогою оформлення нового Замовлення.
7. ГАРАНТІЇ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- Продукція може бути використана Клієнтом тільки до закінчення терміну придатності Продукції. Виконавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання, зберігання, споживання Продукції.
- Виконавець не несе відповідальності за зміст і функціонування інших сайтів, крім remotek.com.ua
- Клієнт зобов’язується не використовувати замовлену Продукцію в підприємницьких цілях.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
- Надаючи свої персональні дані при замовленні Продукції або реєстрації на Сайті, Клієнт погоджується на їх обробку Виконавцем, в тому числі і з метою просування Продукції і послуг.